Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)
181,00

Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)

Kniha – autor Tomáš Barčík, 112 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na…

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík
167,00

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu,…

Kniha Time management (978-80-905247-9-8)
181,00

Kniha Time management (978-80-905247-9-8)

Kniha – autor Jan Brodský, 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů. I když se na trhu v uplynulých letech objevilo na téma řízení…

Strategický marketing (978-80-905247-7-4)
181,00

Strategický marketing (978-80-905247-7-4)

Kniha – 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let…

Leadership v organizaci (978-80-905247-5-0)
181,00

Leadership v organizaci (978-80-905247-5-0)

Kniha – autor Jiří Stýblo, 144 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Kniha Leadership v organizaci, věnovaná tématice leadershipu, vychází ze soudobých poznatků globálního pojetí vedení a řízení lidského kapitálu jako nejcennější konkurenční výhody, kterou může společnost, firma nebo podnik disponovat. Chce zpřístupnit studujícím oboru EMBA …

Management lidských zdrojů (978-80-905247-4-3)
179,00

Management lidských zdrojů (978-80-905247-4-3)

Kniha - autor Jan Urban, 152 stran, česky, Brožovaná s přebalem matná Kniha Management lidských zdrojů určené pro kurzy MBA se zaměřuje na nejdůležitější předpoklady úspěšného řízení lidí. Shrnuje hlavní principy, o které se toto řízení opírá, a věnuje se zásadám vykonávání všech hlavních manažerských funkcí, které jsou s tímto řízením spojeny -…

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)
324,00

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)

Kniha – autor Jan Kust; Roman Joch, 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři Jan Kust a Roman Joch si postavili laťku hodně vysoko, protože pojednání o nejvyšší justiční instanci kolébky konzervativněliberální demokracie je tématem, které v českém literárním prostředí traktováno dosud nebylo. Na své si tak přijdou nejen milovníci…

Marketingová komunikace - nové trendy 3.0 (978-80-726-1237-6)
259,00

Marketingová komunikace - nové trendy 3.0 (978-80-726-1237-6)

Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu,…