Ekologický přírodopis pro 8. r. ZŠ, učebnice
132,00

Ekologický přírodopis pro 8. r. ZŠ, učebnice

Srovnávací metoda použitá v tomto díle je základem poznávání stavby a funkce těla nejprve obratlovců, později pak hlubšího poznávání stavby a funkce těla člověka. Při výkladu se klade důraz na uvědomování si vlivu způsobu života a okolního prostředí na zdraví jedinců i na uvědomování si odpovědnosti za aktivní ochranu našeho životního prostředí.

Ekologický přírodopis pro 6. ročník ZŠ - Učebnice
125,00

Ekologický přírodopis pro 6. ročník ZŠ - Učebnice

S využitím přístupných metod aktivního poznávání uvádí autoři žáky do hlavních ekosystémů naší přírody – do lesa, k rybníku, na louky a pole. Seznamují je s organismy, které v nich žijí (od nejjednodušších až po složitější v souladu s jejich systematickým zařazením), a zároveň s jejich vztahy, které umožňují věčný oběh látek v přírodě. Ukazují…

Ekologický přírodopis pro 9. ročník ZŠ - Učebnice
132,00

Ekologický přírodopis pro 9. ročník ZŠ - Učebnice

Autoři vychází z ukázky postupného vývoje našeho poznávání přírodních zákonitostí. V první části uvádějí základní podmínky života na naší Zemi, zejména informace o stavbě a vnitřních i vnějších dějích působících v neživé přírodě a o vztazích neživé přírody k přírodě živé a k člověku. V další části shrnují základní informace o vývoji zemského…

Ekologický přírodopis pro 7. ročník ZŠ - 1. část
116,00

Ekologický přírodopis pro 7. ročník ZŠ - 1. část

Učebnice ekologického přírodopisu mají výrazné ekologické zaměření a respektují tak moderní požadavky na výuku. První část učebnice se věnuje organismům žijícím v ekosystémech lidmi intenzivně využívaných a vytvářených, tedy v zahradách, uvnitř našich obydlí i v jejich nejbližším okolí. Ukazuje, jak základní principy vztahů organismů platí i pro…

Přírodopis I pro 6. ročník ZŠ
146,00

Přírodopis I pro 6. ročník ZŠ

Řadu jednotně uspořádaných učebnic přírodopisu zahajuje učivo obecnými kapitolami o buňce, vzniku a uspořádání světa a pokračuje Přehledem organismů od těch nejjednodušších ke složitějším. Jednotlivé tematické celky jsou zpracovány do dvoustran, text obsahuje partie jak základní problematiky, tak i partie osnovy doplňující a rozvíjející, vhodné…